IAC

= Premsa =

Concentració d'empleades i empleats públics

Amb motiu de les reunions de la mesa general sobre les retallades retributives els sindicats representats IAC ( USTEC·STEs, CATAC i CATAC·CTS), CCOO i UGT, vam sol·licitar a l'administració de la Generalitat un seguit de dades per poder portar a terme una negociació de bona fe, i, on es pogués visualitzar que la retallada de la quantia equivalent a una paga extra no era, ni l'única ni la millor solució i que podia haver altres alternatives que minvessin o evitessin la retallada salarial a les empleades i empleats públics. Com ja sabeu l'administració es va negar a donar-les i a negociar imposant unilateralment aleshores per acord de govern la retallada retributiva i consolidant-la ara amb l'acord amb ERC.

La part social va recollir per escrit aquelles peticions, normals per altra part en les negociacions amb empreses que diuen estar en crisi i han de demostrar-ho davant la negociació amb els seus comitès, i les va enregistrar oficialment i ara us les presentem per al vostre coneixement i perquè pugueu extreure les conclusions oportunes --> aquí el pdf

Us adjutem també el cartell que han reatitzat les companyes de la USTEC·STEs IAC per la concentració del 20:

Fotografia del dia 20 a la concentració de Sant Jaume. A la dreta, el portaveu de la IAC, Lluís Blanco. Al centre, podem veure també la portaveu de la USTEC·STEs, Rosa Cañadell.

iac, lluís, blanco

Revistes "Laiac". Números publicats:
laiac01 - laiac02 - laiac03 - laiac04 - laiac05 - laiac06 - laiac07 (Vaga General)