IAC

= Premsa =

¿Que passa amb les paga del juny i del desembre?

El mateix 6 de juny hi va haver mesa de funció pública al departament d’Empresa i Ocupació, per parlar de la reducció, de nou, d’una paga extraordinària, tal i com preveu l’acord de govern del mes de febrer.

Es per aquest fet, que es va realitar una concentració a les 12h al C/ Sepúlveda amb C/ Villarroel .

Us adjuntem un resum d'aquella mesa (just a sota), així com els documents lliurats en aquella mesa (feu clic aquí per veure els documents adjunts) i un article publicat a El Triangle:

= RESUM. MESA GENERAL FUNCIÓ PÚBLICA =

Dijous, 6 de juny de 2013.

Els sindicats hem demanat, abans de començar amb els punts de l'ordre del dia, documentació, alguna pendent encara des de febrer. Potser rebrem aquesta documentació més endavant. L'administració dit que a Internet ho podem trobar tot.

La Secretària ha explicat que s'ha ampliat la pròrroga del decret. Que volen propostes de la part sindical. Deixa clar que el Acord de Govern de 28 de febrer no es toca.

Entenem que passi el que passi a la Mesa i en altres llocs, els funcionaris i funcionàries  no cobrarem la paga.

- Punt 2:  ACORD GOV/19/2013, de 28 de febrer: mesures excepcionals de reducció de despeses de personal per 2013.

Han repartit un full amb la simulació d'efectius afectats.

Volen minimitzar les mesures de l'acord.

Ho trauran del específic de juny i desembre.

Després de moltes  intervencions arribem a les conclusions: tema esgotat avui perquè no hi ha acord, l'administració únicament fa propostes amb cost 0, sembla que per ells negociar és transmetre informació i demanar alternatives a la part social.

Conclusió:  repartiment de la misèria: perquè unes 2000 persones cobrin la paga, unes 200.000 la perdran.

- Punt 3: Mesures de flexibilitat horària i de conciliació de la vida personal i laboral.

Reparteixen un full amb 10 mesures, de les que 5 afecten també als docents.

Sembla la píndola per poder empassar el punt anterior: hi haurà uns dies, unes hores  d'absències que no caldrà justificar, recuperar hores... Potser amb això que sembla que és el que tot funcionari vol, ens volen tenir contents i "empassar-nos"el que calgui. Ja es veu quina idea i respecte tenen als seus treballadors i treballadores, a més de la imatge que dóna socialment.

Els sindicats hem demanat deixar el tema per un altre dia per poder estudiar i veure què fem.

Revistes "Laiac". Números publicats:
laiac01 - laiac02 - laiac03 - laiac04 - laiac05 - laiac06 - laiac07 (Vaga General)