IAC

= Premsa =

#SOSDretAlPropiCos

Des que va arribar al govern, el Partit Popular ens amenaça amb derogar la Llei de Salut Sexual i Reproductiva (SSR) i d’Interrupció Voluntària de l'embaràs (IVE) que es va aprovar l'any 2010 i tornar a una versió més restrictiva de la llei de despenalització parcial de l’avortament de 1985. Ara sembla que va de debò i el Ministre de Justícia i Interior, Alberto Ruiz Gallardon, ha anunciat que el proper mes de d'octubre posarà en marxa una reforma que ens posarà a la cua d'Europa pel que fa al reconeixement dels Drets Sexuals i Reproductius de les dones.

Tot i que la llei del 2010 no resol satisfactòriament les necessitats de les dones ni compleix les reivindicacions històriques del moviment feminista (accés a una educació sexual i afectiva sincera i honesta, a mitjans d’anticoncepció gratuïts i a l’avortament lliure i gratuït), no restarem passives davant aquest nou atac al nostre dret a decidir sobre els nostres cossos i les nostres vides. El nostre primer país és el nostre cos i no ha de ser territori de disputa.

Revistes "Laiac". Números publicats:
laiac01 - laiac02 - laiac03 - laiac04 - laiac05 - laiac06 - laiac07 (Vaga General)