Us esperem: Tancarem CIE. Detalls i accessos actes (16, 17 i 18 d'octubre)

Queden 24 hores per les dues accions de la campanya Tancarem el CIE i us volíem donar tots els detalls, incloent-hi la informació logística. És important que recordeu que facilitarem busos llançadora gratuïts que s'han posat perquè tothom pugui arribar a l'Encerclada del CIE dissabte 18 d'octubre, a Zona Franca.

#17O - 100 VEUS CONTRA EL CIE!

Algunes d'aquestes veus: Marina Rosell - Niño de la Hipoteca - Sílvia Comes - Pau Alabajos - Bel Olid - David Castillo i David Caño - Jordi Montáñez - Ada Colau - Roc Casagran - David Fernàndez - Matthew Tree, Muriel Casals - Gerard Quintana - i una llarga llista d'entitats

A més, estaran a la venda les samarretes (vegeu foto a sota) de la mobilització! A un preu solidari de 10 euros.

#18O - ENCERCLADA AL CIE!

Com arribar a l'Encerclada del CIE?

Per a facilitar l'accés a la mobilització, l'organització facilitarà busos llançadora gratuïts des de la parada Bellvitge del metro (L1). Us recomanem que agafeu els busos com més aviat millor, a partir de les 16h, per evitar aglomeracions; no us espereu als darrers busos llançadora.

Us detallem totes les maneres disponibles d'arribar al CIE:

o Es podrà agafar a l’estació de metro de Bellvitge (L 1) a partir de les 16h i hi haurà busos fins les 17,30h. Us recomanem agafar els primers busos. De tornada, els busos llançadora al CIE sortiran a partir de les 19 h de la tarda.

o Es pot agafar l'autobús 109 a Pl. Espanya

o Es pot agafar l'autobús 21 a l'avinguda Paral·lel

o Punt de trobada: Plaça Espanya / Av. Reina Maria Cristina a les 16h.

La ruta des de plaça Espanya dura 15 minuts en vehicle privat.

​Consulteu el mapa d'accessos:​

I PRÈVIAMENT A L'ACTE

#16O VOLEM FER MOLT SOROLL A TWITTER

Com us deia, dijous 16 d'octubre a les 11:30h ens plantegem fer un Trending Topic a Twitter , aconseguir que el nostre hashtag estigui molt i molt citat. Per això, us demanem que estigueu molt atents/es al compte @tancaremelcie, perquè traurem un hashtag de mobilització.

Qualsevol dubte podeu contactar a
sensibilitzacio@sosracisme.org.

SUPORT ECONÒMIC
Si podeu donar suport econòmic a la mobilització, hi ha despeses que hem de cobrir. Els números de compte són:

La Caixa ES21 2100 0711 3502 0002 0099

Caixa Enginyers ES91 3025 0001 1114 3328 2840