Setmana internacional d’acció per una educació i investigació lliures del militarisme #milifreeedu (25 al 31 d'octubre)

Benvolgudes amigues i amics

Us escrivim per convidar-los a participar en la I Setmana Internacional d'Acció per una Educació i Recerca Lliures de Militarisme (del 25 al 31 d'octubre, 2014)

Es tracta d'una campanya coordinada en més de 10 països, amb manifestacions, accions, comunicats i presa de posició de petits grups, escoles, plataformes i entitats.

L'objectiu és visibilitzar la preocupació global de molts col·lectius en relació a la cada vegada més complexa i present militarització dels espais educatius, d'oci i de recerca.

Des de Desmilitaritzem l'Educació aquesta preocupació l'hem vingut expressant des del 2008 en diferents accions, dins del Saló de l'Ensenyament, el Festival de la Infància i altres cites i activitats on acudeix l'exèrcit i els cossos de seguretat armats.

Com a entitat o persona adherida a aquesta campanya et convidem a realitzar una acció simbòlica dins del teu entorn proper, realitzar algun comunicat, formalitzar la vostra posició en els vostres òrgans de decisió (Consells Escolars, Junta, Claustres, Assemblees) o organitzar un acció directa per sensibilitzar sobre aquesta tendència.

Per comptar amb algunes idees sobre possibles accions podeu visitar aquesta web:

anti

Des de la campanya, posarem tots els recursos per difondre les accions que es realitzin durant aquesta setmana i les compartirem a nivell internacional amb la plataforma que ho ha proposat.

Les entitats promotores de la campanya també estem pensant en alguna acció que faci visible aquest reclam, ja us convidarem a participar.

L'objectiu d'aquesta primera setmana és obrir el debat en relació a aquest tema a nivell internacional.

Esperem els vostres comentaris: desmilitaritzem@gmail.com

Salutacions antimilitaristes

Desmilitaritzem l'Educació