Conveni Intersindical Alternativa de Catalunya / Observatori Contra l'Homofòbia

El proper dimarts 8 de Sepembre a les 12h del matí a la seu de la IAC al Carrer Via Laietana Nº 57. de Barcelona signarem conveni de col.laboració entre l'OCH i el sindicat IAC.

Ambdues entitats consideren que els projectes i els àmbits de treball respectius tenen punts de contacte i interessos comuns que mereixen reflexions conjuntes i treball coordinat, sempre des del respecte mutu i amb la voluntat inclusiva de sumar esforços per assolir i consolidar avanços en els seus objectius, particulars i compartits.

És molt important combatre l'homofòbia, bifòbia i transfòbia al món laboral, on es produeixen discriminacions i comiats per raons d'orientació sexual i /o identitat de gènere.

Aquest conveni dóna una eina més a les treballadores lgtbi que necessitin suport al seu lloc de treball per possibles vulneracions dels seus drets i llibertats.

L'OCH i la iac treballarem conjuntament per implementar la Llei contra la LGTBI+Fòbia al món del treball i per fer front a possibles incidents laborals de caràcter homòfob.